dimarts, 12 de març del 2013

3. Avatar


Descripció: L’activitat que ens proposaven consistia en crear diferents avatars i escollir el que mes ens agradi i s’assembli a nosaltres.
Per fer els avatars podies accedir als links que hi havien a la pagina vpfm. o buscar pàgines pel teu compte.
Un avatar és un personatge virtual definit amb els trets individuals escollits per un/a internauta que representa en un videojoc cadascuna de les persones que hi participen o al ciberespai cadascun dels participants en una tertúlia o qualsevol altra activitat en línia.

Procés:  Les pàgines que he escogit jo per fer els meus avatars, hem demanaven el sexe, i podies escollir el teu tipus de pentinat, color de cabell, forma de cara etc.

1 AVATAR 
Fet amb (Anime face maker) 
Aquesta pàgina la he buscat jo i m'ha quedat força bé, he trobat el pentinat que porto i s'assembla bastant.


 2 AVATAR
Fet amb (Face your manga) 
D'aquet avatar m'agrada tot menys el pentinat ya que no he trobat el que porto, pero queda bé igualment, i podies trobar molts tipus de fons i color de roba, pell, ulls.. etc.

3 AVATAR
Fet amb (Pocoyize)
A partir del módel dels dibuixos de Pocoyo, triaves el teu pentinat, color de pell, roba.. i s'assembla a mi. 

4 AVATAR
Fet amb (bonniegames) 
Aquest avatar s'assebla bastant a mi per aixó l'he triat com a resultat.

5 AVATAR
Fet amb (urFooz) 
Fer aquets avatar m'ha fet molta gràcia ya que el cos es molt més petit que el cap, i te moltes varietats de pentinats pero no tants de roba.

6 AVATAR
Fet amb (simpsons movie)
En aquesta pàgina podies fer-te el teu propi avatar seguint els dibuixos de els Simpsons, no s'assembla molt ami.

Resultat:


He agafat aquest avatar perque el que més s'asembla a mi, el pentinat es el mateix i m'ha quedat bastant bé.

Comentari: Aquesta activitat m'ha agradat molt ya que he disfrutat molt creant els avatars, alguns no m'han quedat com espeava pero d'altres m'han quedar força bé. 
El que no m'ha agradat molt es que en algunes pàgines pero crear l'avatar no podía entrar, però si que repetiria l'activitat perquè he disfrutat fent-la.














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada