dimarts, 12 de març del 2013

4. Avatars analògics


Descripció: Primer vam fer la làmina 4, la gamma grisos: llapis grafit, punts i línies, consistia en fer tres caselles i dividir-les per anar fent l’escala de grisos primer amb el llapis grafit, després amb punts i després amb línies. Aquesta gamma ens servia per després fer les làmines 5 i 6.
Desprès vam portar una foto nostra de primer pla en blanc y negre per seguir-la com a model. Vam fer la làmina 5, primer vam calcar la foto en un foli, havíem de aconseguir fer totes les ombres amb llapis o retolador tot seguint la gamma.
A la làmina 6 vam seguir el mateix procediment, vam calcar la foto en un altre foli i vam dibuixar les ombres amb puntets. 

Procés:

Làmina 4:
Primer vam dibuixar tres caselles dividides en 8 quadres.




Per fer la gamma de línies amb retolador o pilot, vam fer proves de diferents línies en un full en brut.




Primer vam agafar una làmina i vam dibuixar tres caselles i les vam dividir en 8 parts per fer l’escala la primera casella esta feta amb llapis grafit, la segona amb retolador o punta fina, feta amb puntets i la tercera amb línies. 




Fotografia utilitzada: actual,  b/n, 1r pla,  DINA 4


Làmina 5: 
*La làmina 5 consistia en calcar la foto en un foli blanc i  fer les ombres amb llapis i      aconseguir donar-li volum.

Làmina 6:
*La làmina 6 consistia en calcar la foto en un foli blanc i fer les ombres amb retolador  però fent puntets.

RESULTAT:
Làmina 5 :
Aquesta làmina no m'ha quedat molt bé ja que la forma de la cara amb les ombres s'ha deformat una mica, i hem falten enfosquir algunes zones que tindrien que ser més fosques.

Làmina 6:
La làmina 6 m'ha quedat molt millor, i m'ha semblat més facil de fer, però em seguien faltant puntets per enfosquir algunes zones.

COMENTARIl'activitat m'ha agradat però li he trobat algunes dificultats ja que has de fixar-te molt be en les ombres de la fotografía per copiar-les igual al dibuix, això m'ha fallat una mica i per això les làmines no m'han quedat molt bé.
El que més m'ha agradat de moment es fer la gamma de grisos.

Làmina 7:
Procés: 

Vaig tenir que repetir la làmina, perquè el cabell no havía quedat moltbe, està fet amb pilot.


La segona vegada que vaig fer la làmina la he fet amb retolador i el cabell amb diferent tipus de línies.

Resultat:
Comentari: Aquesta làmina ha sigut la més difícil de fer i m'ha quedat pitjor que les altres dues, ja que el cabell no sabia molt bé com fer-ho i les formes no es noten tant com en les altres làmines i l'he hagut de repetir i no m'ha agradat molt el resultat.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada